Monday, May 5, 2008

Sekitar Book Fair Kelantan










Kiri: Maskot Nuri & McD menceriakan suasana.
Kanan: Pesta Buku Kelantan yg berlangsung di Dewan Jubli Perak, Kota Bharu. Pengunjung berasak-asak untuk mencari buku dan novel kegemaran mereka. Ramai yg ingin memiliki novel terbaru saya MENANTI KASIH dan saya sempat menyarankan kepada mereka supaya menyertai Kuiz yg sedang berlangsung di blog saya.










Kiri: Suasana Pasar Siti Khatijah yg menjadi tumpuan ramai.
Kanan: Peniaga wanita menjual barang2 kemas di luar pasar.










Kiri: Pn Kamariah (kisahnya dlm novel 'Zuriat'), Marhaini & sepupunya sempat bergambar bersama saya pada hari pertama saya di sana. Pn Kamariah baru saja menjalani pembedahan katarak di mata kirinya.
Kanan: Bersama Cikgu Nor Bi & Pn Saadiah di hadapan KB Mall.










Kiri: Ibu Intan mengabadikan kenangan bersama saya. Dia juga membeli novel Impian Terindah.
Kanan: Saya & Anis bersama Wan Amalyn yg kami temui di Pesta Buku Kuala Lumpur. Terima kasih, dik, kerana membuat kami benar2 terasa kemesraan di sana..










Kiri: Kenangan dengan Cikgu Nor Bi & Anis Ayuni.
Kanan: Blogger Muzri turut memeriahkan suasana di Pesta Buku itu.


No comments:

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez