Monday, May 19, 2008

170508 Event

Sungguh terharu (& tak percaya) bila beberapa teman novelis berpakat mengadakan sambutan ulangtahun saya sekaligus soft-launch novel Menanti Kasih yg baru terbit. Ia berlangsung dalam suasana santai dan penuh ceria. Terima kasih yg tidak terhingga untuk semua yg sudi memeriahkan majlis dan beramah mesra sambil menjamu selera. Teristimewa buat Lynn, Eka, Rose, Dhiya, Lily Suriani, Lily Haslina & Laila.











Novelis yg hadir bergambar bersama Junaidix, En Norden (Pengurus Besar Alaf 21) & Mersik (penulis novel bersiri Dol Leman). Saya bersama Junaidix (boss Msjbox) & wife terchenta, Carneyz yg sangat loving gitu. Meskipun terlewat, tetap happening...










Saya diapit Mersik (orang kuat Alaf 21 Fan Club) & Shali (dia & saya baru selesai menulis sebuah novel epik-sejarah). Kiri : AprilSnow, Silencez & NickyAzrai (forum cari.com) turut menceriakan suasana...thanks a million!










Teman2 yg meraikan, bersama Shaidah. Carriekirana berkongsi buah fikiran. Dia datang bersama rakan (kiri). Dr. Ana Maria (thanks kerana bawa Menanti Kasih untuk ditandatangani). Kehadiran kalian amat bererti buat saya. Ia sekaligus jadi medan untuk bertukar2 fikiran ke arah kebaikan & meningkatkan persefahaman di antara pembaca & penulis. Begitulah kira-kira.










Mengabadikan kenangan beramai-ramai di majlis santai namun penuh makna. Kiri: Puteri2 saya bersama puteri Lily & Eka serta Sunti sangat ringan tulang membantu apa yg patut. Seronok melihat mereka menyakat Haiqal, hehe...

No comments:

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez